Friday, September 9, 2016

Duphalac 27






+

Kabzlk iin debridat ve Duphalac kullanan var m 2,5 aydr kabzlk veya tuvalet yapmama problemimiz var. doktora gittik, doktor itahsz ve az yemek yiyen bir OcUK olduundan kabzlk olduunu belirtti ve 6 Hafta bu uruplar imemizi syledi. son 1 haftadayz kontrole gideceiz ama bir deiiklik olmad lunedì gnnden beri anca bugn zorla yapt OcUK. st imesini azalttm zaten Kays, kuru zm, yulaf, Keten tohumu, zeytinya, İncir vb yntemleri denedim olmad .. Bu uruplar kullanan faydasn gren veya Baka bir ila veya doktor neren varsa, yardmc olmasn rica ederim. Kadn kadna gndemi Konu armut suyu SKP iirmeni tavsiy ederim. skmadan kendini de Yesin St neden neden azalttnz. midesi nekadar dolarsa okadar rahat olur karma zellikle kuru meyvalar halayp orlo suyunu hemde Tanesini blendrdan geirip yemeklere katmanz Tavsiye ederim. benim kzmnda ayn Problemi vard 1 haftaya yakn karmazd. annemin kyde kurutup getirdii elmalar halardm blendrdan geirip yemeklerine katardm ve armut imdide tam Zaman iladan daha faydal deneyin devaml. zeytinya tarz Eyler barsaklar tembelletirdii iin PEK Tavsiye etmemilerdi zaten bi faydasda olmamt. hurma oda barsaklar altrr 2 Yanda ki kzmda da yaklak 3-4 aydr kabzlk sorunu var itahsz yediriyorum ama zorla oyunla Hafta 1 veya 2 kez rezene Melisa ve bir tane de forma ay ATP kaynatyorum azck Eker katyorum biberonla iiyor po kt deil ve bir Kase kaysy rendeleyip yediriyorum o da iyi geliyor eerki bazen ok skrsam ta Gibi oluyo Kakas karamyo alyo rngaya biraz zeytin ya Ekip poposundan salyorum kayganlap kolay kmasn poposunun acmasn engelliyo birde sabahlar un karnna bir yemek ka zeytin ya iiriyorum suo OcUK iMEZ orbasna yemeine de koyabilirsin benim KZM da Birka ay kabzlk Ekti denemediimiz ey kalmad . Duphalac hibir cioè yaramyor. hamileyken bana da yaramamt. nerede okudum unuttum ama yle yaptm 2 tane gn Kurusu, 2 tane kuru siyah Erii geceden suya koydum. Sabah onlar haladm ve tel szgeten geirdim. un Karna meyve presi eklinde verdim, suyunuda biberonla iirdim. 1 Saat kadar da BIEY yedirmedim. bika gn bunu tekrarladm ve sonunda dzeldi ok kr. bunu bika gn deneseniz bi (Sabah Olmas gerekmiyor un Karna Olmas ve sonrasnda bi SRE BIEY yememesi lazm) KZM hi kabz olmad ama barsak hareketlendrme masaj var, normalde bykler iin blyorum ama ocuklarda da kullanlablr Bence. Saat ynnde Karn ovuyoruz, Braz bastrarak, Hareket ritmik. bol, oturma kalkma GB hareketler, sonra bu yyecek, iecek destei flan..belk b cioè Yarar olumun kuzenindede vard Ayn sorun Hatta o Kadar Sert yapardki OcUK poposu Tahri olup kanard onu grnce korktu hi yapmamaya Balad OcUK cerrahna gtrdk bi diyet Verdi sonra dzeldi isatnbuldamsnz ilgilenirseniz verebilirim nosunu probiyotik (ezc. den maflor Marka bitkisel) balkaba iddetle Tavsiye ederim bunlar kakasnn rahat kmasna kabzln sona ermesine neden olan besinler. hormonlarna baktrdnzm Merak ettim Geen ay Kontrol iin doktorumuza gittiimizde bayanla bi tantm, 3 yandaki kznn kabzlk yznden ANSTE Hafif bir yara olduundan bahsetti OcUK tabi skntlyd. elma, patates, Pirin ve ekerleme tarz gdalar yasak etmiti doktor. Reetesine bi gz attm ama IMDI ​​hi aklmda deil, farkl ilalard yalnz sizinkilerden. Sanrm Ileri derece kabzlkta Duphalac cioè yaramyor. Benim kzma daha bebekken 2-3 gn kullanmas iin vermiti ok kabzlnda Hafif bir. Faydas un fan di AMA Ben kendim iin kullandm bir SRE hi Fayda gremedim nk mzminlemiti sanrm. Tavsiye edebileceim gnkurusu kaysy ok az Suda halayp blenderdan geirip 1 ay bardana yakn yedirin, biz ertesi gn ishale yakn kyoruz bu Yolla. hipp Organik mor Erik meyvesi kabzlk dneminin vazgeilmezi bizde. Dzenli 3 gn Falan yediinde MThI alyor barsaklar. bir de geenlerde YDI sanrm aadaki Tarifi vermi, AKAM n yediriyim Diye yaptm onun zerine tam 3 GN GNDE 2 kere ook Rahat kt, ona balyorum Yani. Gemi olsun yavrunuza. 1 Tatli kasigi pekmez 1 Cay kasigi yarisi Tarcin rmik 2,5 yemek kasigi Yarim bardak su Yarim bardak sut / anne Sutu Bir cezvede sut do ve pisirin irmigi. rmik iyice koyulasana KDR kaynatin. Derin bir kabin icine meyvalari ve diger Malzemeleri ekleyin blendirdan gecirin iyice gelsin kivamina puro. rmigi purelerin icine dokun ve karistirin. Hazirlanan karisimi 5-10 dk buzlukta daha sonrada dolapta sogutun ve muthis oluyor :)) Belki siz Muzu da karabilirsiniz, kabzla neden olabilir. Uzun zamandr kabzlk Problemi yaayan bir KZM var, yalnz bizde duro biraz farkl, hemen hemen hergn kakasn yapyor ama ila destei olmazsa dksnn balangc HEP kei pislii eklinde. Rutina OcUK dr umuz uzun Zaman Duphalac Verdi cioè yaramaynca bir OcUK gastroenterolouna gittik..Duphalac n bamllk yaptn ve la seferinde doz arttrmak gerektiini o yzden bu ILAC ok Tavsiye etmediklerini syledi..baka ilalar kullanyoruz, Ismini yazmam ne Kadar salkl olur bilemediimden yazmamay tercih ediyorum ..aylardr kullanyoruz braknca tekrar Ayn ey oluyor o yzden tedaviyi baarl Diye de nitelendiremiyorum Henz (dr hanmn kabzlk tedavisinin bazen 6 ay srebileceini sylediini de Ilave edeyim) .. Bu Arada yukarda yazlan tm diyeti uyguladm Ben, Pirin, MUZ. patatesi SFRA yakn verdim, gn Kurusu, Erik Kurusu, bulamalar da dahil suo gn yedirdim bizde cioè yaramad..dr un teehisi barsak hareketlerinin yava olduu eklindeydi, AMA NASL hzlandracamz da sylemedi ki: -. ((((Zor bir duro kabzlk umarm Siz atlatrsnz..u Aralar tek tesellim en azndan acmadan yapabilmesi kzmn, UCU kei pislii Gibi de Olsa.




No comments:

Post a Comment